بهترين سايت هاي خريد كيف و كفش تركيه

اطلاعات جامع تخصصي فيلم و سريال ايراني و خارجي را در اين وبگاه دنبال كنيد.

بهترين سايت هاي خريد كيف و كفش تركيه

۳۷ بازديد

سايت اكو تركيه (ECCO)

كفش هاي اكو در سرتاسر جهان طرفداران بسياري دارد و يكي از بهترين راه ها براي داشتن كفش هاي اين برند خريد از اكو تركيه است. برند اكو (ECCO) يك شركت دانماركي است كه در سال 1953توسط شخصي به نام كارل توسبوي در شهر بردبرو دانمارك راه اندازي شد اين شركت در ابتدا به طراحي و توليد كفش روي آورد و با موفقيت در اين زمينه محصولات خود را گسترش داده و اكسسوري هاي مختلف و انواع كالاهاي چرمي را نيز به توليدات خود اضافه كرد.

مي توان گفت كه برند اكو يكي از مشهورترين و موفق ترين برندهايي است كه كفش، كيف و اكسسوري هاي چرمي را در دنيا توليد مي كند در واقع تخصص اين برند در توليد و طراحي چرم مي باشد كه از كيفيت بسيار بالايي نيز برخوردار است. از دلايل موفقيت برند اكو مي توان به كيفيت بالا در ساخت، راحتي، تركيب سبك ها مختلف و استفاده از فناوري هاي نوآورانه در توليد محصولاتش دانست.

امروزه محصولات اكو در 88 كشور دنيا با داشتن بيش از 3060 فروشگاه به فروش مي رسد جالب است بدانيد كه 14 هزار نقطه در آسيا، اروپا، ايلات متحده آمريكا و كانادا وجود دارد كه محصولات برند اكو را عرضه مي كنند همچنين بسياري از سايت هاي آنلاين در كشورهاي مختلف وجود دارد كه روزانه كاربران بسياري خريد محصولات اين برند را از آنها انجام مي دهند، يكي از اين سايت ها سايت اكو تركيه است.

سايت اكو تركيه كاملا رسمي است و به فروش محصولات اصل برند اكو مي پردازد اگر شما هم به محصولات اين برند علاقه مند هستيد و مي خواهيد محصولاتي اصل را با بهترين قيمت خريداري كنيد پيشنهاد ما به شما خريد از سايت اكو تركيه است. در اين سايت بخش عظيمي از انواع مدل هاي كفش، كيف، كمربند و ساير اكسسوري ها برند اكو وجود دارد و شما هر آنچه از اين برند بخواهيد با خريد اينترنتي از سايت اكو تركيه به صورت اينترنتي به دست خواهيد آورد.

 

سايت پول دفاكتو تركيه اينترنتي (defacto)

خريد از سايت پول دفاكتو تركيه راهي آسان و مطمئن جهت برخورداري از پوشاك شيك و با كيفيت برند دفاكتو (defacto) است. دفاكتو فعاليت خود را در سال 2003 ميلادي شروع كرد و به سرعت توانست به يك برند سرشناس و محبوب پوشاك و فشن در كشور تركيه تبديل شود.

پوشاك، كيف، كفش، اكسسوري و ... از توليدات كمپاني دفاكتو است، اين توليدات از نظر كيفيت و زيبايي حرف اول را در كشور تركيه مي‌ زنند و داراي استاندارد A جهاني هستند، به همين دليل به اكثر كشورهاي جهان صادر مي ‌شوند. راحتي، زيبايي و بخصوص دوام بالا و ثبات رنگ از ويژگي ‌هاي اصلي محصولات برند دفاكتو به شمار مي آيد. پوشاك دفاكتو با توجه به جنسيت، سن و سلايق گوناگون طراحي و توليد مي‌شود در نتيجه براي بانوان، آقايان، دختر بچه و پسر بچه ها مي توان پوشاكي ايده آل از برند لوكس دفاكتو پيدا كرد.

Ateş بنيانگذار برند دفاكتو بر اين باور است كه افراد جامعه به دنبال خريد محصولات و پوشاك به روز با قيمتي اقتصادي هستند و علاقه به خريد محصولات جديد دارند، از اين رو محصولات دفاكتو براساس درك نيازهاي افراد جامعه توليد و به بازار فروش عرضه مي ‌شود چرا كه خوشحال و راضي كردن مشتري در الويت كاري شركت دفاكتو قرار دارد. در حال حاضر شركت دفاكتو در تركيه به عنوان دومين شركت بزرگ و فعال از بين 350 شركت توليد پوشاك محسوب مي ‌شود و در حال رشد و تبديل شدن به يك برند جهاني است.

 

سايت فلو تركيه اينترنتي ( Flo )

شركت فلو با شعار «فروش كفش براي هر كس» شروع به فعاليت كرد چرا كه باور داشت با تحقق بخشيدن به اين شعار مي توان مشتري را در هر جاي دنيا كه هست جذب كرد و به سرعت نيز توانست به اين شعار خود جامه عمل بپوشاند. در حال حاضر فلو بيش از 390 فروشگاه فعال در سراسر جهان دارد و حجم گسترده اي از محصولات را به مشتريان عرضه مي كند.

خريد از سايت فلو تركيه راهي آسان و ارزان براي برخورداري از كفش‌ هاي اصل و با كيفيت برندهاي گوناگون جهان است. شركت فلو (Flo ) تركيه بزرگترين فروشنده انواع كفش ‌هاي مردانه، زنانه و بچه گانه در تركيه است، اين شركت مدل هاي متنوع كفش را متناسب با سلايق گوناگون افراد جامه و براي هر نوع شرايط آب و هوايي به مشتريان ارائه مي‌ دهد، همچنين در زمينه فروش لوازم جانبي، كيف هاي دستي، تزئيني و لوازم ورزشي نيز فعاليت دارد.

در سال 2001 با همكاري بيش از 220 فروشگاه خرده فروشي تركيه، مجموع فروشگاه هاي فلو راه اندازي شد و به دليل ارائه محصولات با كيفيت و مشتري پسند به سرعت محبوب گشت و مشتريان زيادي را جذب خود كرد. شركت فلو با شعار «فروش كفش براي هر كس» شروع به فعاليت كرد چرا كه باور داشت با تحقق بخشيدن به اين شعار مي توان مشتري را در هر جاي دنيا كه هست جذب كرد و به سرعت نيز توانست به اين شعار خود جامه عمل بپوشاند. در حال حاضر فلو تركيه بيش از 390 فروشگاه فعال در سراسر جهان دارد و حجم گسترده اي از محصولات را به مشتريان عرضه مي كند.

فلو كار توزيع و پخش محصولات شركت هاي معتبر و مختلفي چون يو اس پولو، داكرز، اسپيدو، تامي هايلفيگر، پوما، اسكيچرز، لامبرجك، كلمبيا، فرد پري، آسيكس، پيركاردين و ... را انجام مي‌ دهد با يك نگاه به نام اين برندها مي توان فهميد كهFlo  بهترين منبع براي تهيه و خريد كفش است. خريد از سايت فلو تركيه اين امكان را به شما مي دهد كه با هر جنسيت و هر نوع سليقه اي كه داريد براي هر فصل بتوانيد كفش ايده آل خود را از اين سايت يافته سفارش داده و به سرعت تحويل بگيريد.

در سايت رسمي فلو 15000 محصول متنوع قرار داده شده است و ماهانه حدود 6.5 ميليون بازديد كننده دارد. قيمت بسيار مناسب و محصولات متنوع يكي از دلايلي است كه افراد را ترغيب به خريد از سايت فلو تركيه مي ‌كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.