آرشیو بهمن ماه 1398

اطلاعات جامع تخصصي فيلم و سريال ايراني و خارجي را در اين وبگاه دنبال كنيد.

نقد فيلم قسم (قسمت دوم)

۱۲۳ بازديد

 

راضيه شخصيت اصلي فيلم است و در اكثر صحنه‌ ها در مركز تصوير قرار گرفته است

در ابتداي فيلم در صحنه‌اي دوربين از نزديكي سنگ‌هاي يك قبرستان و در هوايي باراني حركت اتوبوس را به تصوير مي‌كشد. در اين صحنه قبرستان استعاره‌اي است از هدفي كه افراد داخل اين اتوبوس دارند. آن‌ها مي‌خواهند بهمن (مهران احمدي) را راهي قبرستان كنند.

فيلم «قسم» از جهاتي يادآور فيلم «۱۲ مرد خشمگين» است. در آن فيلم هم تمام افراد به جز يك نفر مي‌خواهند فردي را مجرم اعلام كنند. اما فيلم قسم قدرت تاثيرگذاري فيلم «۱۲ مرد خشمگين» را ندارد. در هر دو فيلم ديالوگ‌ها خيلي اهميت دارند زيرا غافلگيري‌ها، نقاط اوج و ... فيلم با ديالوگ‌ها رخ مي‌دهند اما در فيلم «قسم» فيلمنامه‌نويس در خيلي از موارد عجله كرده و به جاي آنكه منطقي پيش برود فقط سعي داشته فيلم را به نقطه پاياني خود برساند.

نقد فيلم قسم (قسمت اول)

۱۱۷ بازديد

 

فيلم «قسم»به كارگرداني محسن تنابنده و با بازي مهناز افشار، مهران احمدي و سعيدآقاخاني چندروزي است كه اكران شده است. در اين مطلب نگاهي به اين فيلم داشته‌ايم. همراه ما باشيد.

فيلم«قسم» دومين ساخته محسن تنابنده بعد از فيلم «گينس» است و فيلمنامه اين فيلم هم نوشته خود تنابنده است. فيلم «قسم» در سي و هفتمين جشنواره فيلم فجر اكران شد و در ۶ قسمت نامزد دريافت سيمرغ شد؛ از جمله در بخش‌هاي بهترين فيلمنامه براي محسن تنابنده، بهترين بازيگر نقش اول زن براي مهناز افشار و بهترين بازيگر نقش مكمل مرد براي حسن پورشيرازي. دومين تجربه تنابنده در زمينه كارگرداني به‌طور حتم براي او يك پيشرفت به حساب مي‌آيد. با اين فيلم، تنابنده نشان داده توانايي ساختن فيلم جدي را هم دارد.

فيلمي براساس رمان «حال داريوش بزرگ خوب نيست» اثر اديب خرم توسط يونيورسال توليد مي‌شود

۱۲۳ بازديد

 

كتاب حال داريوش بزرگ خوب نيست تا امروز توانسته است موفقيت‌هاي زيادي به‌دست آورد و اكنون فيلم آن در دست توليد است.

سال گذشته رمان نوجوانانه‌ جديدي منتشر شد كه توانست نظر مخاطبان زيادي را به‌خود جلب كند؛ كتاب حال داريوش بزرگ خوب نيست (Darius the Great Is Not Okay) كه اثري است از اديب خرم، نويسنده‌ي ايراني الاصل متولد آركانزاس آمريكا كه اين روزها يك ‌بار ديگر نام او به‌خاطر اخبار مرتبط با اقتباس سينمايي اين كتاب مطرح شده است.

شركت يونيورسال پيكچرز (Universal Pictures) توليد اين فيلم را برعهده دارد و در ساخت آن از شركت Mandeville Films كمك مي‌گيرد؛ فيلمي كه كوين همداني و تراويس بنتز فيلم‌نامه‌ي آن را براساس كتاب اديب خرم مي‌نويسند و هنوز اطلاعات بيشتري در مورد آن منتشر نشده است.

علاقه كارگردان فيلم Zombieland به ساخت اسپين آفي براساس شخصيت مديسون

۱۲۵ بازديد

 

روبن فليشر، كارگردان فيلم Zombieland در مصاحبه جديد خود از علاقه‌اش به ساخت فيلمي مستقل و فرعي براساس شخصيت مديسون با بازي زوئي دويچ، خبر داده است.

از جمعه هفته گذشته اكران جهاني فيلم Zombieland: Double Tap (سرزمين زامبي ها: دابل تپ) با افتتاحيه‌اي بهتر از انتظار رسما آغاز شد و اين فيلم كمدي- ترسناك تا به امروز بيش از ۳۷ ميليون دلار در سراسر جهان فروش كرده كه اين فروش شامل بيش از ۳۲ ميليون دلار در آمريكاي شمالي و بيش از ۵.۵ ميليون دلار در ديگر كشورهاي جهان مي‌شود. بدون شك يكي از عوامل موفقيت فيلم شخصيت مديسون با بازي زوئي دويچ، بوده است كه طبق گفته منتقدان و تماشاگران، او در هر صحنه‌اي كه حضور داشته ستاره اول آن صحنه بوده است. حال در جديدترين اخبار سينما و تلويزيون، ممكن است فيلمي براساس اين شخصيت ساخته شود. 

ريچل وايس نقش اليزابت تيلور را در فيلم A Special Relationship ايفا مي‌كند

۱۲۶ بازديد

 

ريچل وايس، بازيگر فيلم The Favourite، براي ايفاي نقش اليزابت تيلور در فيلم زندگينامه‌ اي «يك رابطهٔ خاص» انتخاب شد.

ريچل وايس، بازيگر سينما و تئاتر انگليسي قرار است نقش نقش اليزابت تيلور را در فيلم زندگينامه‌اي A Special Relationship (يك رابطهٔ خاص) ايفا كند؛ اليزابت تيلور، بازيگر سرشناس آمريكايي و برندهٔ دو جايزه اسكار در بخش بهترين بازيگري است و وي از مشهورترين بازيگران انگليسي-آمريكايي سينماي هاليوود بود و اين فيلم سرگذشت زندگي اين بازيگر و از زمان آغاز حرفه بازيگري تا تبديل شدن تيلور به يك فعال اجتماعي را به‌تصوير مي‌كشد. داستان فيلم A Special Relationship روايتگر دوستي تيلور با دستيارش، راجر وال است و از دريچهٔ نگاه اين شخصيت روايت خواهد شد. فيلمنامه اين فيلم را سايمون بيوفي كه جايزه اسكار را در كارنامه كاري خود دارد، خواهد نوشت و احتمالاً كارگردان پروژه زن خواهد بود.

فيلم زندگينامه گروه موسيقي بي جيز در دست ساخت است

۱۱۹ بازديد

 

طبق خبرهاي منتشر شده، شركت پارامونت پيكچرز به دنبال ساخت فيلم زندگينامه گروه موسيقي Bee Gees است.

در جديدترين اخبار سينما و تلويزيون، شركت پارامونت پيكچرز به ‌دنبال ساخت فيلم زندگي نامه يك خواننده / گروه موسيقي ديگر است. طبق خبري كه ددلاين منتشر كرده، پارامونت در حال همكاري با كمپاني سيستر و همچنين گراهام كينگ، تهيه كننده فيلم Bohemian Rhapsody (حماسه كولي) براي ساخت يك فيلم زندگينامه براساس گروه موسيقي Bee Gees است. گروه بي جيز يك گروه راك / پاپ بريتانيايي است كه از سه برادر به‌نام‌هاي بري، رابين و موريس گيب تشكيل شده و هشت جايزه امي نيز دريافت كرده است. اين گروه در سال ۱۹۵۸ كار خودش را آغاز كرد و در اواخر دهه ۶۰ تا اوايل دهه ۷۰ به‌خاطر سبك موسيقي خاص خود و همچنين نوشتن و ضبط آهنگ براي فيلم‌هاي مختلف بسيار شهرت پيدا كرده بودند.

بيوگرافي گابريلا پتري بازيگر نقش آليس در فيلم تگزاس

۱۱۹ بازديد

 

گابريلا پتري  (Gabriela Petry)، هنرپيشه و خواننده اهل برزيل كه در فيلم سينمايي تگزاس ۱ و ۲ در نقش آليس به ايفاي نقش پرداخته است اين بازيگر در فيلم تگزاس نقش همسر سام درخشاني را بازي كرده است. هنگامي كه فيلمهاي تگزاس 1 و 2 را در كنار خانواده مشاهده كرديد و لحظات خنده داري را كنار هم داشتيد اين بازيگر برزيلي در آن فيلم ايفاي نقش داشت، نام او آليس بود و چهره زيبايي نيز داشت .با بيوگرافي گابريلا پتري همراه ما باشيد

شروع  

گابريلا پتري  (Gabriela Petry)، متولد ۲۸ مه سال ۱۹۸۶ در برزيل، بازيگر و خواننده است. وي بازيگري را با ايفاي نقش در يك قسمت از يك سريال برزيلي با نام «خانواده بزرگ /Big Family » در سال ۲۰۱۲ شروع كرد. ۲ سال بعد در سال ۲۰۱۴ او در يك سريال كمدي با نام «ATORmentados» نقشي كوتاه بازي كرد.

همبازي شدن متيو گري و آنجلا سارافيان در فيلم كمدي King Knight

۹۸ بازديد

 

متيو گري گابلر، بازيگر سريال Criminal Minds و آنجلا سارافيان، بازيگر سريال Westworld، در فيلم كمدي King Knight همبازي خواهند شد و نقش‌هاي اصلي را بر عهده خواهند داشت.

طبق گزارش اختصاصي سايت خبري دِدلاين، متيو گري گابلر، بازيگر، فيلمساز، مدل، نقاش و نويسنده آمريكايي، در فيلم كمدي King Knight با آنجلا سارافيان، بازيگر ارمني-آمريكايي سينماي هاليوود همبازي خواهد شد. كارگرداني اين فيلم را ريچارد بيتس جونيور (كارگردان فيلم‌  Tone-Deaf، فيلم  Trash Fire، فيلم Suburban Gothic و فيلم Excision) برعهده خواهد داشت و داستان آن در مورد كشيش اعظمي از محفل كشيش‌هايي با طرز فكري جديد و امروزي است كه بايد با گذشتهٔ خود و همچنين تمامي رفتارها و فرهنگ‌هاي آمريكايي مقابله كند.

كريستين بيل از يك مسابقه عالي در ويديو جديد فيلم Ford v Ferrari مي‌گويد

۱۰۴ بازديد

 

ويديوي جديدي از فيلم Ford v Ferrari منتشر شده كه در آن شاهد صحبت كن مايلز با پسرش در مورد يك دور مسابقه‌اي هستيم.

كمتر از دو هفته ديگر فيلم Ford v Ferrari (فورد عليه فراري) به‌روي پرده‌هاي سينما خواهد رفت و اين فيلم تا به امروز در چند جشنواره مختلف به نمايش درآمده و توانسته نظر مثبت منتقدان را نيز جلب كند. حال در جديدترين اخبار سينما و تلويزيون، ويديوي جديدي از اين فيلم مورد انتظار منتشر شده است. در اين ويديو كه اخيرا شركت فاكس قرن بيستم و والت ديزني آن را منتشر كرده، شاهد حضور كن مايلز با بازي كريستين بيل، هستيم كه در حال صحبت با پسرش در يك پيست مسابقه اتومبيلراني است. در طول ويديو مايلز به پسرش در مورد يك دور مسابقه‌اي عالي و بي‌نقص مي‌گويد و به نكاتي اشاره مي‌كند كه بسياري از رانندگان به آن بي‌توجه هستند. 

سريال ويچر براي توليد هفت فصل برنامه ‌ريزي شده است

۱۰۶ بازديد

 

در صورت موفقيت فصل اول سريال ويچر، فصل‌هاي خيلي بيشتري از آن توليد خواهد شد.

حدود يك ماه و نيم تا زمان پخش سريال ويچر (The Witcher) باقي‌مانده است؛ سريالي كه انتظارات زيادي از آن مي‌رود و در صورتي كه با واكنش‌هاي مثبت و موفقيت زيادي همراه باشد، فصل‌هاي متعددي از آن توليد خواهد شد. درحالي‌ كه به ‌تازگي شاهد انتشار تريلر جديد ويچر بوديم و تاريخ انتشار آن هم اعلام شد، شورانر اين مجموعه در صحبت‌هاي اخير خود به ايده‌ها و برنامه‌هاي سازندگان سريال براي ادامه‌ ي آن اشاره كرده است. لورن اشميت هيسريچ در گفت ‌وگو با مجله‌ SFX از هيجان خود بابت ادامه‌ كار سريال صحبت كرده است و در جواب پرسشي در مورد ساخته شدن فصل دوم آن مي‌گويد:

« فصل دوم؟! من براي توليد هفت فصل از ويچر آماده هستم!