بيوگرافي گابريلا پتري بازيگر نقش آليس در فيلم تگزاس

اطلاعات جامع تخصصي فيلم و سريال ايراني و خارجي را در اين وبگاه دنبال كنيد.

بيوگرافي گابريلا پتري بازيگر نقش آليس در فيلم تگزاس

۱۱۹ بازديد

 

گابريلا پتري  (Gabriela Petry)، هنرپيشه و خواننده اهل برزيل كه در فيلم سينمايي تگزاس ۱ و ۲ در نقش آليس به ايفاي نقش پرداخته است اين بازيگر در فيلم تگزاس نقش همسر سام درخشاني را بازي كرده است. هنگامي كه فيلمهاي تگزاس 1 و 2 را در كنار خانواده مشاهده كرديد و لحظات خنده داري را كنار هم داشتيد اين بازيگر برزيلي در آن فيلم ايفاي نقش داشت، نام او آليس بود و چهره زيبايي نيز داشت .با بيوگرافي گابريلا پتري همراه ما باشيد

شروع  

گابريلا پتري  (Gabriela Petry)، متولد ۲۸ مه سال ۱۹۸۶ در برزيل، بازيگر و خواننده است. وي بازيگري را با ايفاي نقش در يك قسمت از يك سريال برزيلي با نام «خانواده بزرگ /Big Family » در سال ۲۰۱۲ شروع كرد. ۲ سال بعد در سال ۲۰۱۴ او در يك سريال كمدي با نام «ATORmentados» نقشي كوتاه بازي كرد.

اولين حضور او در فيلم سينمايي در سال ۲۰۱۶ اتفاق افتاد كه او در نقش «روبي» براي فيلم «The Devil’s Scarab » جلو دوربين رفت. همان سال او در چند قسمت از يك سريال تلويزيوني با عنوان «صورت فرشته /  Carinha de Anjo» بازي كرد. پتري، در دو فيلم ايراني «تگزاس» و «تگزاس ۲» به كارگرداني مسعود اطيابي هم حضور داشته است. او در اين فيلم‌ها نقش آليس، نامزد ساسان (سام درخشاني) را بازي كرد.

راه ارتباطي 

يكي از راه هاي ارتباطي كه يك بازيگر با مخاطبان خود دارد اينستاگرام است ، بيوگرافي گابريلا پتري نيز از اين قاعده مستثنا نيست  اينستاگرام گابريلا يكي از راه‌هاي ارتباطي او با مخاطبانش است . وي فعاليت خود در اينستاگرام را از تاريخ ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ شروع كرده است و تاكنون براي اولين پست او بيش از ۱،۸۲۲ لايك و ۸۱ نظر ثبت شده است. شايد جالب باشد بدانيد كه پرلايك‌ترين يا همان محبوب‌ترين پست اينستاگرامي گابريلا پتري تاكنون بيش از ۴،۹۱۱ لايك خورده است، همچنين براي پركامنت‌ترين يا همان پربحث‌ترين پست اينستاگرامي گابريلا پتري تاكنون بيش از ۲۲۶ نظر ثبت شده است.

همسر گابريلا پتري  

يكي از سوالاتي كه مدام در بيوگرافي گابريلا پتري از ما ميشود اين است كه ايشان مجرد است يا متاهل ايشان مجرد هستند و اگر ازدواجي داشته باشند تاكنون رسانه اي نشده است و توسط ما تاييد نميشود.

شبكه هاي اجتماعي  

در انتهاي بيوگرافي گابريلا پتري آدرس اينستاگرام ايشان به شما تقديم ميگردد :

https://www.instagram.com/gabipetry

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.